Aktuellt
Öppna inget från mig Åsa ... See MoreSee Less
- likes 2
- Shares: 0
- Comments: 0
0 CommentsComment on Facebook
Det närmar sig året sommarresa ☀️
Precis som förra året kommer vi åka till Kolmården i Norrköping.
Resan är inbokad 15 juni.
På Kolmården kan ni möta djur från hela världen, åka karuseller och träffa Bamse.
Som vanligt gäller att ni som söker bor i Karlskoga eller Degerfors, har det svårt ekonomiskt och har barn under 15 år.
Vi bjuder på allt. Inträde, fika och lunch, och såklart bussresan dit och hem.
Ansök görs här på Facebook senast 26 maj.
I anmälningen skriver ni ålder på barnen och hur många vuxna som ni önskar ska få åka.
Vi återkommer med svar senast 27 maj.
... See MoreSee Less

0 CommentsComment on Facebook
Ni som fått beviljad hjälp hämtar kasse sön 21/12 karlskoga hotell 16-17.30 ... See MoreSee Less
4 CommentsComment on Facebook
Sista julinsamlingen till min 20 åriga fond.
"I kärlekens tecken" under åren har man alltid hoppats på att ansökningarna ska minska, att familjer i ekonomisk utanförskap ska få det bättre. Men mitt sista år visar tyvärr att det blir fler.
Hur lång är du? Om och kan du hjälpa till med några av julskinkorna julen 2025 swisha gärna din längd alla cm är viktiga.
Tack för alla 20 år, ni är bäst.
... See MoreSee Less

... See MoreSee Less

2 CommentsComment on Facebook
Är de försent för o få hjälp? Ensam varannan vecka med 4 barn o sjukskriven
Är det åldersgräns på julklapparna? 🎁
